Reciprocal treatment. Good alternative!


Russia to expand aviation patrol mission to Gulf of Mexico – defense minister.
“In the current situation we have to maintain military presence in the western Atlantic and eastern Pacific, as well as the Caribbean and the Gulf of Mexico,” Shoigu said on Wednesday.
RT 06/12/2014


Toma lá que é para ver se gostas!!!
Se para além de seres um canalha e te dares ao "direito" de me provocar junto das minhas fronteiras e dentro de portas, eu também tenho esse poder e esse "direito".

Quando deixares de gostares e te começar a dar comichão nos pés, então falamos. Mas na presente situação a resposta só pode ser esta!
Agora vê se gosta grande sacana!


Take that. Sure you don´t like!!!
As a bastard you are and assuming yourself the "right" to lead me along my borders and within doors, I also have this power and this "right".


As soon as you strat feeling itchy in your bladdy feets, then we may talk.
But in the moment situation, our answer can only be this!
Now see if you like big bastard!


Eh, eh, eh!!! Isto sou eu a imaginar o diálogo entre Russos e Ianques!
Claro que já sabem por quem Eu alinho!
Ou têm dúvidas???

Sem comentários:

Não, não foi o DAESH. Sabemos bem quem foi!!

Daesh reivindica ataque a sala de espectáculos em Moscovo. Há dezenas de mortos in Público 23/03/2024 Quando há 2/3 semanas antes, o mundo o...

Mensagens